DUURZAAM EN EFFICI╦NT INKOPEN
Telefoon: 071-80 80 109
Openingstijden klantenservice
maandag - vrijdag 9:00 - 17:00
Winkelwagen [ 0 Items - €0,00 ] 

Nieuw

TMP648-G2-M-78SP NL
€1.381,25

Product vergelijker
Naar product vergelijker
Home > Garantie en Reparatie Servicepoints

Garantie en Reparatie Servicepoints


3COM
Kruisweg 603
2132NA Hoofddorp
tel: 0800-0227788
fax: 020-3165453
http://emea.3com.com/support/returns/detail.html 

ACER
PC's en Notebooks aanmelden op tel: 0900-2020767
Je krijgt dan een reparatienummer en onder dit nummer kan het produkt opgestuurd worden naar het IMD, Albert Einsteinweg 4, 8218 NH in Lelystad
Servers aanmelden op tel: 073-6459670

ADAPTEC
Website: http://www.adaptec.com/en-US/support

ADOBE
tel: +44-1314516885
fax: +44-1314586972
http://www.adobe.nl

AGFASupport wordt omdergebracht bij Digicare, tel: 0900-2022544

ALLIED DATA
Voor dealers: fax: 0180-611522
Voor eindgebruikers: 0900-2020805

AMERICAN POWER CONVERSION (APC)
0800 0224655

APPLE
Support wordt geregeld door EAAC
DOA's: tel: 020-3469105
daarna: tel: 020-3469163


BELINEA
Binnen 14 dagen gaat het retour via Koopkompas
Na 14 dagen retour aanmelden op tel:0900-2354632

BELKIN
Boeingavenue 333
1119TH Schiphol-rijk
tel: 020-6547300
fax: 020-6547349

BORLAND
van Heuven Goedhartlaan 935
1181LD Amstelveen
tel: 020-5035181
fax: 020-5035173

BROTHER
Zanderij 25-27
1185 ZM Amstelveen
Printers aanmelden op tel: 020-5451240
Faxen aanmelden op tel: 020-5451230
fax: 020-5451225 
 
CANON
Binnen 14 dagen gaat het retour via Koopkompas
daarna aanmelden via tel: 023-5681635
Voor support tel: 023-5681681

COMPAQ
Voor Pressario tel: 0900-2023091
Voor overige: 0900-1681616

COREL
Grafische producten tel: 020-5040650 (B2B)
overige producten: 020-5040570 (B2B)
voor eindgebruikers tel: 020-5814426

CREATIVE LABS
Binnen 14 dagen aanmelden via Koopkompas
Daarna via de website: of support@europe.creative.com

CSG
Voor het aanmelden van IBM defecten
Kanaalweg 16
3526 KL Utrecht (carry in)
tel: 030-2856300 (direct nummer voor eindgebruikers) 
 
DYNALINK (2L)
Support wordt gedaan door Tulip BV / 2L International BV
Databankweg 7
3821 AL Amersfoort
tel: 033-4549300
fax: 033-4549350
email: CS@2L.net
Er is een specifiek RMA formulier aanwezig 

EPSON
infodesk
antwoordnr 10035
6200XP Maastricht
Binnen 30 dagen kunnen wij een sticker aanvragen waarmee het retour kan.
Daarna:
Alleen voor Koopkompas: 043-3515755
Voor eindgebruikers: 043-3515752
fax: 043-3515779 

FREECOM
voor support bij Computer connections
tel: 015-8880110
fax: 015-8880115
email: support@freecom.com

FUJI
Voor camera's tel: 010-2812345
en fax: 010-2812341

FUJITSU SIEMENS
tel: 0800-0226575

FUJITSU SIEMENS COMPUTERS
Professionele Computersystemen tel: 030-6027380
Computer servers en desktops tel: 0346-598666 of 0800-0226575 

GARMIN
Indien uw Garmin Navigatie stuk is, dient u contact op te nemen via de reparatie website op http://www.sailtron-online.nl. Daar kunt zich als particulier aanmelden voor u defecte garmin, u krijgt dan automatisch een RMA nummer aangewezen, waarna u het toestel kunt opsturen naar het reparatiebedrijf.

HEWLETT PACKARD
Hiervoor dient door de klant een VCN nummer aangevraagd te
worden, waarmee wij een RMA nummer kunnen aanvragen
tel: 0900-1170000

Handhelds & accessoires
U kunt telefonisch contact opnemen met de HelpDesk van HP, houdt uw IMEI-nummer en aankoopnota bij de hand. Één van de medewerkers zal uw klacht beoordelen na het stellen van een aantal vragen. Indien het een DOA betreft, zal u gevraagd worden een kopie van de aankoopnota naar HP te sturen. En indien HP akkoord is, wordt u een autorisatie formulier voor defecte apparatuur toegezonden, hiermee kunt u naar uw dealer om uw toestel voor een nieuw of gelijkwaardig apparaat te ruilen. Betreft het een reparatie, dan zal HP de te volgen procedure bepalen.
Het telefoonnummer van de helpdesk is: 0900 - 117 0000 (Op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Met uitzondering van algemeen erkende feestdagen)

Laptops
U kunt telefonisch contact opnemen met de HelpDesk van HP, houdt uw serie-nummer en aankoopnota bij de hand. Één van de medewerkers zal uw klacht beoordelen na het stellen van een aantal vragen. U kunt de helpdesk bereiken op: 0900 - 1150 000.

HITACHI
alleen monitoren
voor support contact opnemen met NCR Services
P. Goedkoopweg 36
2031EL Haarlem
tel: 023-5319246
fax: 023-5318511 

HTC
Indien uw HTC Smartphone of PocketPC stuk is, kunt u bellen naar de HTC helpdesk: 020-7965399. Hier kunt u uw reparatie aanmelden en deze zullen verder een afspraak maken betreft de reparatie.
 
IBM
Voor Thinkpad's en opties moet de klant naar de Dealer claim service
tel: 020-5135393
Voor overige producten de klant verwijzen naar CSG

IMATION
tel: 020 6542600

INTEL
48-uurs garantie te bereiken op:
tel: 020-4874590

IOMEGA
trouble shooting met support center. Zij repareren of ruilen om.
tel: 020-3469540 
 
KINGSTON
alleen in het buitenland:
tel: 0044-1256848704
website: www.kingston.com/policy/warranty.asp

KODAK
Bij DOA's (binnen 8 dagen) tel: 020-4874533 optie 2
Er wordt dan een DOA nummer afgegeven waarmee een RMA nummer
aangevraagd kan worden.
Bij overige defecten tel: of 020-3469373

KYOCERA
1 jaar garantie te verhalen op tel: 020-5877211 of 020-5877276 


LEXMARK
tel: 035-6994600
fax: 035-6994609
Website: www.lexmark.nl

LOGITECH
bij defecten: via de distributeur

LOTUS
voor install support bellen: 020-4874523
bij defecten: via de distributeur 
 
MAXELL
Voor technisch support en eventuele omruiling. Klant laten bellen met
tel: 020-6460346

MCAFEE
tel: 020-5866100 of 0800-0012255624

MICROSOFT
voor install support tel: 020-5001005 of 020-5001500
bij defecten: via de distributeur

MICROSOFT (Xbox)
Mocht het blijken dat uw Xbox niet in orde is dan kunt u uw contact opnemen met de servicedesk op het volgende nummer: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt.


MICROTEK
Klompenmakersstr 76
3194 DE, Hoogvliet
tel: 010-2425630
fax: 010-2425699

MIO
Op de website www.mio-tech.be kunt uw toestel selecteren en vervolgens kiezen voor support en dan voor The Netherlands. Er komt dan een telefoonnummer voor ondersteuning. Het nummer is: 0900-9933666.
MIRO
Garantie wordt afgehandeld door Teleplan Benelux tel: 024-3790683 

NAVMAN
Mocht het blijken dat uw Navman niet in orde is dan kunt u uw contact opnemen met Servicecentre Comserve op het volgende nummer: +31 20 794 8516.


NEC
tel: 023-5548460

NEOVO
Eglantierbaan 8
2908LV Capelle a/d Ijssel
tel: 010-4425737
fax: 010-4425742

NINTENDO
Mocht het blijken dat uw Nintendo niet in orde is dan kunt u uw contact opnemen met Nintendo op het volgende nummer: 030-6097100

NOVELL
via de distributeur 

NOKIA
U kunt uw toestel langsbrengen bij het voor u dichtstbijzijnde Nokia Servicepoint. Kijk op de Nokia website of bel 0900-202.60.55 (€ 0,05 per minuut) voor het dichtstbijzijnde service punt.
Opsturen voor reparatie:
Klik hier om uw toestel aan te melden voor verzending naar het reparatie bedrijf
 
OLIVETTI
tel: 030-6095459 


PACKARD BELL
tel: 024-6489702 of 0800-0222388

PALM
tel: 020-3469545 of 020-5864685

PANASONIC
Zonweg 60
2516 BM Den Haag
tel: 070-3314314
fax: 070-3475381

PHILIPS
monitoren op tel: 053-4829800
Multi media solutions op tel: 053-4829800
Creative Display Solutions Projectoren 0800-0232013
Voor dealers: tel: 00800-26678846

PINNACLE
Garantie wordt afgehandeld door Teleplan Benelux tel: 024-3790683

PIONEER
alleen voor install support tel: 0900-7466337
Bij defecten: via de distributeur

PLEXTOR
DOA's binnen 14 dagen via Koopkompas
Overige garanties en reparaties via support@plextor.be of tel: +32-27255522

PSION
Palmtops tel: 020-6545372 en fax: 020-6546373
voor overige producten, tel: 020-4469475 of 0900-7746628 en fax: 020-4469425 
 
QMS
12 maanden on site garantie via Triple S tel: 024-3481919
tech. Support via 0800-0226550 of tel: 0346-551333

QUANTUM
Voor DLT Drives, garantie via Pagraig Fallon, tel: +353-429355367
Voor HDD DOA's via de distributeur
Voor HDD non DOA via Quantum, tel: +35-34293551

QUARK
gratis tel nummer: 00800-17878275
website: www.Quark.nl/tech/

QTEK
Dutch Retail Versie
Indien u over een Dutch Retail versie beschikt (dit wordt vermeld met een duidelijke stikker op de doos) en uw Qtek Smartphone of PocketPC stuk is, dient u contact op te nemen via het Smart Support Service Programma op http://www.qtek.nl. U kunt ook bellen naar de Qtek helpdesk: 0900-67662453 of e-mailen naar support@qtek.nl
Non Dutch Retail Versie
Indien uw Qtek Smartphone of PocketPC stuk is, dient u contact op te nemen via het Smart Support Service Programma op http://www.myqtek.com/.

SAMSUNG
tel: 0800-2295214
U kunt uw toestel langsbrengen bij het voor u dichtstbijzijnde Samsung Servicepoint.
Kijk op Samsung website of bel 0900-202.00.88 voor het dichtstbijzijnde service punt.

SEAGATE
customer service tel: 020-3167300 of 020-3167463
tech. support afdeling tel: 0800-7324283

SIEMENS
Bel de Siemens Helpdesk, telefoon: 0900-33.33.100 U krijgt dan een RMA nummer, waarna u het toestel onder vermelding van het RMA nummer kunt opsturen naar het adres dat de Helpdeskmedewerker u doorgeeft. 

SONY NEDERLAND
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp
Projectoren tel: 020-6581504 en fax: 020-6581750
DOA'S (binnen 1 week) via Koopkompas
Notebooks op tel: 020-3469303
Overige reparaties, tel: 020-6581600 of 020-6581911
website: www.sonybiz.net/nl

SONY ERICSSON
U kunt uw toestel langsbrengen bij het voor u dichtstbijzijnde Sony Ericsson Servicepoint.
Kijk op de Sony Ericsson website of bel 0900-89.98.318 voor het dichtstbijzijnde service punt.

SONY PLAYSTATION / PSP
Mocht het blijken dat uw Sony Playstation / PSP niet in orde is dan kunt u uw contact opnemen met Sony op het volgende nummer: 049-5574817 

SYMANTEC
tel: 020-5040565


TOMTOM
Ga naar de TomTom support site om de meest voorkomende problemen te vinden en op te lossen. Indien daar geen oplossing voor het probleem staat dan dient u contact op te nemen met de TomTom Support Helpdesk: 020-4469443. De helpdesk zal checken of het product daadwerkelijk defect is. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan krijgt u van hen verdere instructies voor retourzending. 

TOSHIBA
Garantie mogelijk via Synstar op tel: 030-6692211
of via Toshiba zelf 

Handhelds & accessoires
Er is een helpdesk voor eindgebruikers waar support geboden wordt op de Toshiba producten. Deze helpdesk is echter wel Engelstalig.
Eventuele reparaties worden afgehandeld door Teleplan.
Het telefoonnummer van de helpdesk is: 008000 505 2006.
Op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Met uitzondering van algemeen erkende feestdagen


VIDEO 7
tel: +49-70055533315

 

 


Verder



Koopkompas.nl
Directe levering vanaf distributeur of fabrikant
Beste inkoopprijs wordt automatisch geselecteerd
Realtime voorraadstatus van alle producten

Snelkeuze menu
Winkelwagen
Merkwinkels
Alle Productgroepen
Kabels zoeken
Laptop onderdelen
Aanbiedingen
Nieuwe producten
Speciale producten
Inloggen

Informatie
Bestellen & Betalen
Afhalen & Verzenden
Retourneren of Ruilen
Garantie & Defecten
Contact
Mijn Gegevens
Kabel Zoekmachine
Laptop Onderdelen
Algemene Voorwaarden
Garantie en Reparatie Servicepoints
Neem contact op
Merkwinkels
Supersales



 Copyright ę 2017 YKOON B.V. - Koopkompas.nl is een onderdeel van YKOON B.V. - Door gebruik te maken van deze website, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Powered by gigaserver.nl - Server en storage oplossingen.