DUURZAAM EN EFFICI╦NT INKOPEN
Telefoon: 071-80 80 109
Openingstijden klantenservice
maandag - vrijdag 9:00 - 17:00
Winkelwagen [ 0 Items - €0,00 ] 

Nieuw

MS Surface Pen Loop ...
€29,32

Product vergelijker
Naar product vergelijker
Home > Bestellen & Betalen

Bestellen & Betalen


Bestellen via de website
Bij bestellen via de website heeft u altijd de keuze om uw bestelling te laten verzenden of om deze af te halen. Bestellen via de website betekent dus niet automatisch dat uw bestelling verzonden wordt.
Bij alle artikelen staat een winkelmandje afgebeeld. Indien u hierop klikt voegt u het betreffende artikel toe aan uw winkelmandje. Er wordt een venster geopend, waarin u een overzicht te zien krijgt van de door u toegevoegde artikelen. In dit overzicht kunt u opgeven hoeveel artikelen u wilt hebben. Vervolgens kunt u verder winkelen en elk gewenst artikel op dezelfde wijze toevoegen aan uw winkelmandje.

Mocht u van gedachten veranderen, dan kunt u in het overzicht heel eenvoudig artikelen weer verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken. Nadat u op "Bestel" heeft geklikt, bent u nog 3 stappen verwijderd van een definitieve bestelling.

Stap 1:
Als u nooit eerder bij Koopkompas heeft besteld kunt u op "Verder" klikken om naar de volgende stap te gaan. Bestaande klanten kunnen hier inloggen. Mocht u als bestaande klant uw inlogcodes niet meer weten, dan kunt u deze hier opvragen door het invoeren van uw emailadres.

Stap 2:
Tijdens deze stap geeft u aan of u de bestelling wilt laten versturen of wilt komen afhalen. Tevens geeft u hier aan hoe u wenst te betalen.

Stap 3:
Nieuwe klanten voeren hier hun adresgegevens in om een nieuw profiel aan te maken. Bent u als bestande klant al ingelogd dan ziet u hier uw gegevens.

Stap 4:
U ziet hier een totaaloverzicht van uw bestelling en uw persoonlijke gegevens. U kunt in deze laatste stap tevens een een referentie opgeven die aan uw bestelling wordt gekoppeld. Ook is het mogelijk om nog een opmerking te plaatsen bij uw bestelling. Als laatste dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Zodra u klikt op "Plaats bestelling" is uw bestelling definitief.

Kan ik op rekening kopen?
Bedrijven en overheidsinstellingen kunnen een kredietlimiet aanvragen. Voor meer informatie verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Orderontvangstbevestiging
Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een orderontvangstbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Nadat uw bestelling door ons is gecontroleerd en in behandeling is genomen ontvangt u een orderbevestiging.
 
 
Orderbevestiging
Een orderbevestiging ontvangt u nadat uw bestelling definitief in behandeling is genomen. U krijgt deze per e-mail. Via een meegestuurde URL kunt u de status van uw order controleren tot het moment van verzenden. 
 
  
Verzendmelding
Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u een verzendmelding. Hierin vindt u een nummer waarmee u de verzendstatus kunt nazien via track en trace van de transportmaatschappij.. 
 
 
Telefonisch bestellen
Natuurlijk kunt u ook telefonisch bestellen. Onze medewerkers zijn u graag van dienst bij het maken van de juiste keuze of voor het geven van een passend advies.

Consumenten: 071-80 80 109 / verkoop@koopkompas.nl
 
Bedrijven: 071-80 80 109 / b2b@koopkompas.nl
 
Onze openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 10.00 - 17.00 uur

Wijzigen of annuleren
U kunt uw bestelling tot het moment van afhalen of verzenden kosteloos wijzigen of annuleren. Uitzondering hierop zijn speciaal voor u bestelde of geassembleerde producten. Als u wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze verkoopafdeling. 

Vooruitbetalen
Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van ons een e-mail met daarin ons bankrekeningnummer en het totaalbedrag van uw bestelling. U kunt het bedrag overmaken. Wij verwerken de order als de betaling ontvangen is. Daarbij gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

Betalen met iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Ik heb mijn bestelling geplaatst. Waarom heb ik nog niets gehoord?
U ontvangt per direct e-mail een bevestiging van uw bestelling. Indien u deze niet hebt ontvangen, dan kunt u eerst in uw "ongewenste" e-mailbox kijken of onze e-mail daar wellicht in terecht is gekomen. Indien u de e-mail daar niet kunt terugvinden, dan kunt u telefonisch contact opnemen via 071-80 80 109.

Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
Als u een artikel bestelt dat niet meer verkrijgbaar is, kan uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Zodra wij constateren dat uw bestelling een artikel bevat dat niet meer verkrijgbaar is ontvangt u daarvan per e-mail een bericht. Indien u het product al betaald heeft, dan ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag retour.

Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
Als de prijs wordt verlaagd, wordt uw bestelling op verzoek bijgewerkt met de nieuwe prijs. In sommige gevallen is dit echter niet meer mogelijk. Als de prijs wordt verhoogd, ontvangt u hiervan een melding als u de bestelling probeert te verzenden. Wij moeten uw bestelling vervolgens corrigeren.

Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
Door in te loggen met uw klantnummer en wachtwoord kunt u de status van uw order nagaan. Bij ieder product staat de verwachte levertijd. Indien er geen verwachting staat, dan kan de fabrikant helaas niet aangeven wanneer het product op voorraad komt. De informatie in uw orderstatus is actueel en compleet. Wij hebben geen extra informatie over uw order beschikbaar.

Hoe kan ik een order annuleren?
Indien u een order wilt annuleren, dan kunt u per e-mail een verzoek indienen. Het adres is klantenservice@koopkompas.nl. Wij zullen ons best doen om de order voor u te annuleren bij de fabrikant, dit is echter niet in alle gevallen mogelijk. Indien een order is geannuleerd, dan krijgt u altijd het volledige aankoopbedrag retour.


Verder



Koopkompas.nl
Directe levering vanaf distributeur of fabrikant
Beste inkoopprijs wordt automatisch geselecteerd
Realtime voorraadstatus van alle producten

Snelkeuze menu
Winkelwagen
Merkwinkels
Alle Productgroepen
Kabels zoeken
Laptop onderdelen
Aanbiedingen
Nieuwe producten
Speciale producten
Inloggen

Informatie
Bestellen & Betalen
Afhalen & Verzenden
Retourneren of Ruilen
Garantie & Defecten
Contact
Mijn Gegevens
Kabel Zoekmachine
Laptop Onderdelen
Algemene Voorwaarden
Garantie en Reparatie Servicepoints
Neem contact op
Merkwinkels
Supersales



 Copyright ę 2017 YKOON B.V. - Koopkompas.nl is een onderdeel van YKOON B.V. - Door gebruik te maken van deze website, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Powered by gigaserver.nl - Server en storage oplossingen.