DUURZAAM EN EFFICI╦NT INKOPEN
Telefoon: 071-80 80 109
Openingstijden klantenservice
maandag - vrijdag 9:00 - 17:00
Winkelwagen [ 0 Items - €0,00 ] 

Nieuw

P8 Window
€81,55

Product vergelijker
Naar product vergelijker
Home > Retourneren of Ruilen

Retourneren of Ruilen


Algemene informatie
Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:
1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
3. De levering is tijdens transport beschadigd
4. Een product is binnen de garantie termijn defect gegaan

Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.
 
 
Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Koopkompas. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 7 dagen retour sturen aan Koopkompas. Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en deugdelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 7 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.
Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:

  • Geopende / geïnstalleerde of geregistreerde Software / DVD's / Games
  • Geopende verbruiksartikelen
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn Artikelen die speciaal voor u gemaakt of geassembleerd zijn
 
 
Defect bij ontvangst
Defect of verkeerd product bij ontvangst (DOA)
Een DOA is een product direct na aanschaf defect is (hierbij geldt dat het product binnen de 8 dagen in bezit moet zijn van Koopkompas). Mocht een dergelijk product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice op nummer 071-80 80 109 of email naar klantenservice@koopkompas.nl.
U heeft een defect product (geen D.O.A.)
Onder een niet D.O.A. product verstaan wij een product dat na 8 dagen defect is gegaan. Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice op nummer 071-80 80 109 of email naar klantenservice@koopkompas.nl. Aangezien Koopkompas een carry-in garantie hanteert zijn de verzendkosten van de klant naar Koopkompas voor uw rekening. Indien u een product naar ons verstuurd heeft zal Koopkompas kosteloos het vervangende/ gerepareerde product naar u terugsturen.
 
 
Transportschade
Allereerst is het belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur op het postkantoor proces-verbaal te laten opmaken of bel 0582-33 33 33. Zonder dit verbaal kunnen wij het product niet omruilen. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice op 071-80 80 109.

 


Retourprocedure
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, u krijgt van hen een verzendinstructie.
1. Zorg dat u uw factuur bijvoegt bij de zending
2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt. Klik hier voor een invulfomulier.
3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd
4. Zorg voor een gedegen omverpakking
5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent
6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt

Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:

Koopkompas
T.a.v. afdeling Retouren
Kruisstraat 2
2317 MN Leiden


Kosten bij retourneren
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij:

  • Het een DOA product betreft
• Het een door ons verkeerd geleverd product is

 

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen stort Koopkompas de verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.


Voorwaarden bij retourneren of ruilen
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:

  • Alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd
  • Alle kabels, drivers, programmatuur, handleidingen etc. aanwezig moeten zijn
  • Het product voorzien moet zijn van een (duidelijke) probleemomschrijving
  • Het product voorzien moet zijn van een kopie van de aankoopfactuur
  • Het product degelijk verpakt dient te zijn
  • Wanneer na testen op ons servicecenter een defect niet wordt geconstateerd,
  worden mogelijke verzendkosten en onderzoekskosten in rekening gebracht.

 



Verder



Koopkompas.nl
Directe levering vanaf distributeur of fabrikant
Beste inkoopprijs wordt automatisch geselecteerd
Realtime voorraadstatus van alle producten

Snelkeuze menu
Winkelwagen
Merkwinkels
Alle Productgroepen
Kabels zoeken
Laptop onderdelen
Aanbiedingen
Nieuwe producten
Speciale producten
Inloggen

Informatie
Bestellen & Betalen
Afhalen & Verzenden
Retourneren of Ruilen
Garantie & Defecten
Contact
Mijn Gegevens
Kabel Zoekmachine
Laptop Onderdelen
Algemene Voorwaarden
Garantie en Reparatie Servicepoints
Neem contact op
Merkwinkels
Supersales



 Copyright ę 2017 YKOON B.V. - Koopkompas.nl is een onderdeel van YKOON B.V. - Door gebruik te maken van deze website, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Powered by gigaserver.nl - Server en storage oplossingen.